Bieži uzdotie jautājumi

Ir kādi jautājumi? Iespējams, ka atbildi uz savu jautājumu atradīsiet mūsu mājaslapā.

Pasūtījuma veikšana

Piegāde

Uzstādīšana

Eglītes

Demontāža

Tirdzniecības vietas

Zari un Adventes vainagi

Pasūtījuma veikšana

01
Vai pasūtījumu var veikt telefoniski?

Lai izvairītos no pārpratumiem, pārklausīšanās vai līdzīgiem starpgadījumiem, aicinām pasūtījumu veikt mūsu mājas lapā. Šādā gadījumā arī Jūs saņemsiet pasūtījuma kopiju un vienmēr varēsiet pārliecināties par pasūtījuma detaļām (datumu, eglītes izmēru u.tml.).

02
Vai pēc pasūtījuma veikšanas pasūtījums automātiski ir apstiprināts?

Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet e-pastā apstiprinājumu, ka tas ir veiksmīgi veikts. Bet 1 darba dienas laikā ar Jums sazināsies klientu apkalpošanas speciālists, kas apstiprinās pasūtījumu vai precizēs detaļas, ja būs kādas neskaidrības vai piegādi nebūs iespējams veikt izvēlētajā datumā / laikā. Ja izvēlaties apmaksu veikt ar pārskaitījumu, rēķins tiks sagatavots pēc pasūtījuma apstiprināšanas.

03
Vai par pasūtījumu var norēķināties skaidrā naudā / ar maksājuma karti?

Jā, veicot pasūtījumu, Jums būs iespēja izvēlēties sev piemērotāko apmaksas veidu – ar pārskaitījumu (šādā gadījumā tiek sagatavots priekšapmaksas rēķins), skaidrā naudā (piegādes brīdī) vai ar maksājuma karti piegādes brīdī.

04
Vai pēc pasūtījuma veikšanas būs iespējams veikt korekcijas pasūtījumā?

Jā, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistu, varēsiet mainīt piegādes / demontāžas datumu un laiku, izvēlēties papildus pakalpojumus vai tos mainīt.

05
Cik laicīgi jāveic pasūtījumu?

Iesakām eglītes pasūtījumu veikt vismaz nedēļu iepriekš, lai būtu droši, ka izvēlētais piegādes datums ir pieejams. Ja ir pieejami brīvi piegādes laiki, pasūtījumi tiek pieņemti līdz iepriekšējās dienas plkst.15:00.

06
Vai pirms piegādes ir iespējams atsūtīt egles bildes, lai izvēlētos? Vai ir iespējams atvest vairākas eglītes, no kurām izvēlēties uz vietas?

Diemžēl šādu iespēju nav. Bet “Egļu serviss” personāls pasūtītās egles pirms piegādes novērtē un atlasa ar lielu rūpību. Ja tomēr piegādātā eglīte nepatiks, piedāvāsim egles maiņu.

Ja dodat priekšroku eglītes izvēlei klātienē, aicinām savu eglīti izvēlēties kādā no mūsu tirdzniecības vietām.

Piegāde

01
Vai iespējams pasūtīt egles piegādi līdz dzīvokļa durvīm?

Eglītes piegādi standartā veicam līdz dzīvokļa, privātmājas, biroja durvīm un ienesam telpās, ja vien klients nenorāda citādāk. Jāņem vērā, ka piegādes augstāk par 2.stāvu, ja ēkā nav lifta vai eglīte ir tam pa lielu, ir maksas pakalpojums – 3.00€ par katru stāvu virs otrā.

02
Kā es zināšu, cikos tiks piegādāta eglīte? Vai es varu izvēlēties laiku?

Iepriekšējā vakarā pirms eglītes piegādes nosūtīsim Jums īsziņu ar paredzēto piegādes laika posmu (parasti 2h intervāls). Veicot pasūtījumu, pie komentāriem ir iespējams norādīt vēlamo piegādes laiku (piemēram, veikala/biroja darba laiks, vakars pēc 17:00 vai tml.). Bet aicinām ņemt vērā, ka nevaram apsolīt piegādi konkrētā laikā, jo piegādes laiku var ietekmēt laika apstākļi, satiksme un iepriekšējo piegāžu gaita.

03
Vai egles tiek piegādātas arī ārpus Rīgas?

Jā, eglītes piegādājam visā Latvijas teritorijā. Rīga un tai tuvākie reģioni ir sadalīti piegādes zonās, saskaņā ar kuriem ir pielāgoti piegādes izcenojumi. Pārējā Latvijas teritorijā piegādēs izmaksas ir 1.50€/km no Ulbrokas ielas 42B, Rīgā. Atsevišķos datumos ir īpašās piegādes dienas reģionos, kad piegādes tiek veiktas par samazinātu, fiksētu cenu.

Tirdzniecības vietās iegādātām eglēm tiek piemērots cits piegādes tarifs (pieejams uz vietas tirdzniecības vietās).

Uzstādīšana

01
Kas ir iekļauts pakalpojumā “Egles uzstādīšana”?

Egles uzstādīšanā ir iekļauta egles ielikšana statīvā. Lielajām eglēm cenā ir iekļauta arī papildus tehnika – pacēlājs vai krāns. Egles uzstādīšanas cenā nav iekļauts egles statīvs. Jāņem vērā, ka nestandarta gadījumu risinājumi nav iekļauti cenā (piemēram, statīva nostiprināšana nestandarta situācijā, egles iestiprināšana puķu podā, egles uzstādīšana neatbilstoša izmēra statīvā u.tml.). Gadījumā, ja klienta statīvs neatbilst eglītei vai ir sarežģījumi, par kuriem iepriekš netika brīdināts, personāls ir tiesīgs pakalpojumu neveikt, atgriežot vai neieturot pakalpojuma cenu.

02
Vai piegādes laikā ir iespējams iegādāties egles statīvu, ja nav sava vai tas eglītei neder?

Jā, piegādes personālam parasti ir līdzi rezerves egļu statīvi. Nepieciešamības gadījumā to ir iespējams iegādāties piegādes brīdī. Aicinām ņemt vērā, ka līdzi ir statīvi, kas piemēroti eglītēm līdz 3.5m un izmantošanai telpās. Statīvus lielākām eglēm un izmantošanai ārpus telpām lūdzam pieteikt, veicot pasūtījumu.

03
Vai ir iespējams iznomāt egles statīvu?

Jā, piedāvājam arī statīvu nomu – varat to pasūtīt, veicot pasūtījumu, vai iznomāt piegādes brīdī, ja Jūsu statīvs neder. Pakalpojums “statīva noma” ir pieejams, tikai pasūtot arī eglītes demontāžu.

04
Vai ir iespējams pasūtīt egles dekorēšanu?

Jā, atkarība no izvēlētā dekorēšanas stila, eglītes dekorējam paši vai kopā ar sadarbības partneriem. Ir iespējams eglīti rotāt ar Jūsu dekorācijām ,kā arī izvēlēties no mūsu piedāvājuma klāsta. Ja vēlaties pasūtīt eglītes dekorēšanu, aicinām to darīt laicīgi – vismaz 3 nedēļas iepriekš.

Eglītes

01
Ar ko atšķiras Latvijas, Nordmann un sudrabegles?

Latvijas eglei raksturīga īsa, asa, tumši zaļa skuja. Egles ir formētas un biezas. Eglei ir patīkams aromāts. Cirsta Latvijas egle telpās turas ~7-10 dienas, podiņā - ~2-2.5 nedēļas. Pēc tam egles skuja strauji birst.

Nordmann eglei raksturīga gara, mīksta, plakana skuja – koši zaļa no augšpuses un sudrabaina no apakšas. Egles ir īpaši apjomīgas garās skujas un biezo zaru dēļ. Eglei nav izteikta aromāta. Cirsta Nordmann egle telpās turas ~2-2.5 nedēļas, podiņā - ~3-4 nedēļas. Pēc tam egle sāk kalst – skuja un zari nolaižas uz leju.

Sudrabeglei raksturīga vidēji gara, ļoti asa skuja. Skujas krāsa var variēt no zaļganas līdz pat pelēcīgai. Egles ir formētas un biezas. Eglei var būt nepatīkams aromāts, īpaši pēc temperatūras maiņām un pieskaršanās (piemēram, ienesot telpās). Cirsta sudrabegle telpās turas ~7-10 dienas, podiņā - ~2-2.5 nedēļas. Pēc tam egles skuja strauji birst.

02
Cik ilgi eglīte turas telpās?

Eglītes noturība ir atkarīga gan no izvēlētās eglītes, gan tās atrašanās vietas svētku laikā. Egles noteikti labāk turēsies vēsās un mitrās vietās; podiņi turēsies labāk par cirstajām eglēm.

Cirsta Latvijas un sudrabegle telpās turas ~7-10 dienas, podiņā - ~2-2.5 nedēļas. Pēc tam egles skuja strauji birst.

Cirsta Nordmann egle telpās turas ~2-2.5 nedēļas, podiņā - ~3-4 nedēļas. Pēc tam egle sāk kalst – skuja un zari nolaižas uz leju.

Veiksmīgas apstākļu sakritības gadījumā eglīte var noturēties arī ilgāk, bet to diemžēl nevaram garantēt.

Ārpus telpām cirstas eglītes var noturēties pat līdz pavasarim.

03
Vai egle podā pēc svētkiem ieaugsies?

Mūsu piedāvājumā ir gan eglītes ar pilnu sakņu sistēmu (parasti visas Nordmann eglītes, kā arī Latvijas un sudrabegles izmērā līdz ~1-1.2m), gan ar apcirstām saknēm (lielākās Latvijas un sudrabegles podos). Jebkurā gadījumā jāņem vērā, ka šīs ir svētku egles, nevis stādiņi, un ka pēc ilgas atrašanās siltās telpās vēl ir jāsagaida atbilstoši apstākļi egles stādīšanai. Egles ieaugšanās iespēja būtībā ir 50:50, bet, jo lielāka egle, jo mazāka iespēja, ka tā ieaugsies.

04
Kāpēc eglītes apakšā skujas ir retākas vai tās ir brūnas?

Eglītes tiek formētas, lai tās būtu īpaši biezas un formīgas. Eglītes apjoma dēļ saule netiek pie egles apakšējiem zariem, īpaši tuvāk stumbram. Tāpēc tur skuja var būt retāka vai brūna, bet tas parasti neietekmē egles kopējo izskatu.

05
Vai ir pieejama egļu noma?

Eglīšu nomas pakalpojumu piedāvājam, ja eglītes nepieciešamas īslaicīgam pasākumam – 1-2 dienas. Pēc ilgstošākas atrašanās telpās eglītes visbiežāk atkārtoti izmantot vairs nav iespējams, tāpēc piedāvājam eglītes iegādāties.

Dažkārt eglītes noma tiek jaukta ar eglītes atvešanas un aizvešanas jeb demontāžas pakalpojumu. To, protams, nodrošinām.

06
Vai ir iespēja atbraukt un izvēlēties egli audzētavā?

Diemžēl šādu pakalpojumu nepiedāvājam, jo eglītes audzējam vairākās lokācijas vietās un mūsu personāls  nav pastāvīgi audzētavās uz vietas. Bet egles klientiem izvēlamies ar īpašu rūpību. Ja tomēr vēlies savu egli izvēlēties klātienē, aicinām to darīt mūsu tirdzniecības vietās (tās darbojas no decembra sākuma).

07
Kā tiek noteikts egles garums?

Eglītes tiek mērītas no stumbra līdz galotnei. Eglīte var būt nedaudz garāka par izvēlēto izmēru, bet noteikti nebūs mazāka. Eglēm podiņos izmērs tiek noteikts kopā ar podiņa augstumu.

Demontāža

01
Kas ir iekļauts pakalpojumā “Egles demontāža”?

Egles demontāžas laikā mūsu personāls uz vietas egli sadala mazākās daļās (atdala zarus no stumbra; ja nepieciešams, arī stumbru sadala mazākās daļās), saliek to visu maisos, saslauka aiz sevis (jāņem vērā, ka kāda skujiņa gan var palikt). Atsevišķos gadījumos, kad personālam ir ierobežots laiks, eglīte tiek ietīta speciālā materiālā un aizvesta, nepieberot telpas un kāpnes ar skujām. Eglītes nekādā gadījumā netiek mestas ārā pa logu. Egles demontāža ir lielisks risinājums, lai nebūtu jāuztraucas par egles iznešanu no dzīvokļa, kāpņu telpas piegružošanu un egles mētāšanos pie atkritumu konteineriem.

02
Kas notiek ar eglīti pēc demontāžas?

Pēc demontāžas sausākās egles tiek šķeldotas, bet svaigākās – atdotas mūsu partneriem - dzīvnieku audzētavām. Svaigākās eglītes podos mēģinām stādīt audzētavā.

03
Vai ir iespējams pasūtīt eglītes demontāžu, ja eglīte nav pasūtīta pie “Egļu serviss” vai demontāža nav pieteikta, veicot egles pasūtījumu?

Jā, Rīgā, Ādažos, Jūrmalā, Ķekavā un apkārtnē piedāvājam eglītes demontēt arī eglītes, kas nav iegādātas pie mums vai kurām iepriekš šis pakalpojums netika pieteikts.

Tirdzniecības vietas

01
Vai ir iespējams noskaidrot, kādas egles pieejamas konkrētā tirdzniecības vietā?

Diemžēl šādas iespējas nav, jo pieejamo eglīšu klāsts strauji mainās atkarībā no pieprasījuma konkrētajā vietā.

02
Vai tirdzniecības vietā ir iespējams norēķināties ar karti?

Jā, visās “Egļu serviss” tirdzniecības vietās ir iespējams norēķināties ar maksājumu karti.

03
Vai ir iespējams pasūtīt piegādi eglītei, kas iegādāta tirdzniecības vietā?

Jā, tirdzniecības vietā uz vietas ir iespējams pasūtīt egles piegādi un uzstādīšanu. Aicinām ņemt vērā, ka pārsvarā piegāde iespējama tikai nākamajā dienā (vai atsevišķos gadījumos pat aiznākamajā).

Zari un Adventes vainagi

01
Kuri zari ir vispiemērotākie vainagiem un dekorācijām?

Mēs iesakām vainagiem un dekorācijām izmantot Nobilis egles zarus, jo to ir mīksti, lokani un izturīgi. Zariem sažūstot, tie paliek sausi un pelēki, bet praktiski nebirst. Var izmantot arī Nordmann egles zarus, bet tie sažūstot birs vairāk un stipri atšķirsies no sākotnējā izskata.

02
Vai ir pieejami sudrabegles zari?

Sudrabegles zarus diemžēl nepiedāvājam, jo tiem ir ļoti asa skuja un tie ātri birst. Bet piedāvājam Nobilis zarus, kurus bieži jauc ar sudrabegles zariem pelēcīgās krāsas dēļ. Tie ir mīksti un ļoti noturīgi.

03
Vai ir pieejami zari ar čiekuriem?

Visbiežāk zari ir pieejami bez čiekuriem. Bet retos gadījumos var būt pieejami Latvijas egles zari ar čiekuriem. Lūdzam par tiem interesēties individuāli.

04
Vai zarus / vainagus ir iespējams sūtīt uz pakomātu?

Jā, zarus un vainagus nelielos apjomos var nosūtīt uz pakomātu. Esam pārliecinājušies, ka M izmēra skapītī iespējams ievietot 2.5kg zaru vai 1 Adventes vainagu (tikai mazo vai vidējo). L izmēra skapītī iespējams ievietot 5kg vai 7.5kg zaru vai 2-3 mazos Adventes vainagus. Lielākiem apjomiem aicinām izmantot piegādes pakalpojumu vai veikt pasūtījumu ar saņemšanu mūsu izsniegšanas punktā Ulbrokas ielā 44a, Rīgā.